FANDOM

Ulica 11 Listopada - znajduje się w Parczewie. Ma około 2600 m długości. Ulica leży na drodze wojewódzkiej nr 815 i 813.

Położenie i przebieg trasyEdytuj

Ulica 11 Listopada powstaje z prostopadłego połączenia ulicy Warszawskiej (droga wojewódzka nr 813) i Kościelnej (droga wojewódzka nr 819). Kilka metrów dalej przebiega ona przez południową pierzeję Placu Wolności. Właśnie w tym miejscu wybiegają od niej dwa rozgałęzienia ulicy Nowej. Następnie wbiega do niej ulica Szeroka. Później z lewej strony łączy się z ulicą Strażacką, a po prawej biegnie jej rozgałęzienie, które biegnie do ulicy Spółdzielczej. Następnie po paru metrach znów się rozgałęzia, lecz już tylko jako ślepa uliczka. Dalej do głównego biegu ulicy 11 Listopada dołącza się ulica Nowowiejska. Później przecina ulicę Parkową i tworzy kolejne swoje rozgałęzienie, które (tak jak poprzednie) łączy się z ulicą Spółdzielczą. Poźniej na skrzyżowaniu dzieli ulicę Lubartowską (razem z nią tworzy drogę wojewódzką nr 815) i aleję Zwycięstwa (droga wojewódzka nr 813). Następnie wybiega z niej ulica 1 Maja (również droga wojewódzka nr 813). Zaraz potem łączą się z nią ulice: Szkolna, Tadeusza Kościuszki i Krańcowa. Dalej znajduje się most na rzece Kłodziance.Na samym końcu miast łoączy się z ulicą Działkową. Dalej biegnie już sama droga wojewódzka nr 815, którą można dojechać do Wisznic.

Ulice przecinające lub łączące się z ulicą 11 ListopadaEdytuj

  • Jej własne rozgałęzienia,
  • Ulica Warszawska,
  • Ulica Kościelna,
  • Plac Wolności,
  • Ulica Nowa,
  • Ulica Szeroka,
  • Ulica Nowowiejska,
  • Ulica Parkowa,
  • Ulica Lubartowska,
  • Aleja Zwycięstwa,
  • Ulica 1 Maja,
  • Ulica Szkolna,
  • Ulica Tadeusza Kościuszki,
  • Ulica Krańcowa,
  • Ulica Działkowa.

Ważniejsze budynki i obiektyEdytuj

  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
  • Most na rzece Kłodzianka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki